Day 2. Nine truths about your self.

sanning 1. Jag har aldrig i hela mitt liv varit kär. (försen nu då). jag har adrig i hela mitt liv upplevt kärlek på de sättet som nu, har aldrig varit 'kär' försen nu. HA de visst inte många!
.
sanning 2. Jag har en vän. hah jo jag har väl flera, men jag har bara en sann vän, Maja Karlsson, har en massa bästa vänner, men hon är min enda allra bästavän.
.
sanning 3. Jag älskar hemligheter, men inte så bra på att hålla dom. Så lite inte på mig på de sättet, eller om någon säger till mig att hålla de hemligt, så är det rena självklarheten att jag gör det, men om inte så tänk på, jag har en till vän..
.
sanning 4. Jag ljuger ALDRIG. aldrig är väl å ta i, men om jag säger nått som inte är sant, så har jag antagligen missförstått eller nått!
.
sanning 5. jag hatar skitsnack, men ibland kan de slinka ut ett dåligt ord om någon ur min käft också..haha
.
sanning 6. Jag visar mig inte svag för någon, förutom min katt. Visar aldrig tårar för någon, men på kvällarna kan jag sitte å krama om min katt å tjuta, haha! nej överdrivet men jaja...
.
sanning 7. När jag mår dåligt går jag på bio helt själv. haha låter helt forever alone..........
.
sanning 8. Jag älskar disney filmer och scooby doo. Då liksom släpper man allt och alla bekymer!
.
sanning 9. Sist så.... Hatar att vara med fina personer och sånt. för då blir jag bara avundsjuk, men jag är med en massa fina personer hela tiden..!
.
haha jag lovar att ingen lästen de!
snygg.
life as i know it


Kommentarer
Sofia

Tufft hår Isolde! ;-)

2012-01-05 @ 19:20:06
URL: http://sofiaeriksson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0