förändring gör livet intressant

tja! låg å tänkte på att de är väldigt få som faktistk vet vem jag är, tänkte inte göra det här inlägget så långt, för så är de inga som läser. men jag är en tjej som gillar förändring, skulle en helt vanlig dag kunna färga håret rosa och klippa cidecut, skulle inte bry mig ett skit om vad allt andra tyckte, om de så skulle tycka att de rent ut sagt var skit fult, the big thing is, att om jag själv är nöjd, så spelar de noll roll om vad alla andra tycker, jag har i mitt liv gjort massa sånt, som ett tag var jag närmare fjortis, och andra sekunden mer 'rockig', ett tag sminkade jag mig så otroligt mycket, men har ju insätt att killar faktiskt inte ser om man har smink eller inte, de är bara något vi ha inbillat oss. visst kan det vara fint med lite smink, men jag gillar faktiskt mer natuligt, visst, jag kanske är ensam om att tycka de, men vet ni vad? jag bryr mig inte ett skit. sminka sig överdrivet mycket, är som något av en tränd eller nått, väldigt många gör det iallafall. som jag tycker är hel fel, var dig själv och precis som du vill vara!
jag har förändrats väldigt mycket under bara ett år, förut hade jag knall blont hår, fonduation och en hel del mascara! idag har jag svart hår och använder sällan smink. grejen är att ingen jävel bryr sig om jag har smink eller inte.
puss
nästan inget smink på den bilden, men de var när jag precis slutat med smink, hade inga tidigare bilder.. men ni
ju?
random piccc


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0