från och med du

tja, från och med idag, ska jag titta på alla nicholas sparks filmer, och efter det läsa hans böcker, efter varje film jag ser, ska jag skriva lite om den, samma med filmerna, böckerna kommer ta jätte lång tid å läsa ut, men jag ska börja så fort som jag tittat klart på alla hans filmer.
A walk to remember
, filmer är helt suverän, verkligen helt sevärd. ville dock att slutet skulle vara lite lyckligare, grät floder..
Dear john
den filmen är också super bra, önskar bara att hans pappa överlevt, fast de var ju lite de som gjorde filmer så sorglig.. superbra film!
The notebook
filmen är jätte bra, speciellt när hon kommer tillbaka till honom i slutet!
längtar efter få läsa alla böcker!
jobbigt gammal bild,,,


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0