glad alla hjärtans dag allihopa!

tja idag är de alla hjärtans dag, åh jag är sjuk, själv, ledsen, lämnad, mensvärk, uttråkad och förstörd... vad mer kan gå fel? hmmm inget. idag är de verkligen ingen bra dag för mig..I Kill myself from the inside out, seriöst, jag som stod på nyår och verkligen trodde att jag skulle ha en kille å kyssa på alla hjärtnas dag, wihooo jag är ensam..
men jaja, vi ska vi se dagen från den ljusa sidan, nej just de allt är dåligt, ingen mat alls, endast vatten å dricka, mitt disney channel stängs av ibland, jag är sjuk, åh mitt liv är just nu sämst -.-
hahahah jaja, ni alla andra får ha de så bra idag, nu tänker jag sätta på någon kärleks film, typ scooby doo eller nått..
ps. jag har även en typ stukad tumme, vilket + i dagen!!!
puss,



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0