Day 1: Ten things you want to do before you die

1. träffa Maria Montazami, ta en bild med henne, ge henne en bamse kram, berömma henne, få hennes autograf!
2.Hoppa fallskärm
3. Få ett super bra självförtroende, seciellt gilla min kropp, haha som om känns de som..
4.Kyss någon som jag verkligen verklgen tycker om, från 23.59-00.01, på nyårsafton, så får ja ett bra avslutet på året och en bra början på det nya.
5.Åka till london och kolla på Arsenal LIVE!
6. Gita mig, skaffa två underbara barn som ska heta något jag vill en kille och en tjej, ska ha en underbar man, något husdjur, ett stort hus i västra USA , eller någon annan stor stad, ha ett bra jobb och vara rik
7. vara så arg/förbannad/besviken så att jag slår ett hål i väggen med knytnäven,
8. Bada i en isvak
9.åka till typ arlanda, ta det nästa flyg ( ska inte spela någon roll vart, bara ta det nästa flyg!) och åka dit och bara forska om landet, eller bergsklättra
10. sist men inte minst, snurra en jord-glob, blund och sätta ner fingret, och dit ska jag och en vän åka!
life as i know it


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0